დაბრუნების პოლიტიკა
დაბრუნების პოლიტიკა
1. დაბრუნების ვადები და პირობები
მომხმარებელს უფლება აქვს დააბრუნოს შეძენილი პროდუქტი მიწოდებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში. პროდუქტი უნდა იყოს უვნებელი, აუზარალებელი, ორიგინალურ შეფუთვაში და შეურყვნელი კომერციული იერსახით.
დაბრუნება არ მიიღება იმ შემთხვევაში, თუ:
-
პროდუქტი გამოყენებულია ან აქვს აშკარა მოხმარების კვალი;
-
დაკარგულია საწყისი შეფუთვა ან თანდართული აქსესუარები;
-
დაბრუნება ხდება 14 დღის ვადის გასვლის შემდეგ.
2. თანხის დაბრუნება
დაბრუნების დამტკიცების შემდეგ, თანხა დაბრუნდება იმავე მეთოდით, რომელიც გამოყენებული იყო შეკვეთისას, მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღეში. თანხის დაბრუნება არ გულისხმობს მიწოდების ხარჯებს, გარდა იმ შემთხვევებისა, როცა პროდუქტი აღმოჩნდება დეფექტური ან არასწორად მიწოდებული.
3. დამტოვებელი ხარჯები
პროდუქტის დაბრუნებისას მიწოდების ხარჯები ფარავს მომხმარებელი, თუ პროდუქტი არ არის დეფექტური ან არ არის არასწორად მოწოდებული.
4. დეფექტური ან არასწორი პროდუქტი
თუ მომხმარებელი მიიღებს დეფექტურ ან არასწორ პროდუქტს, მან უნდა დაგვიკავშირდეს დაუყოვნებლივ – მაქსიმუმ 48 საათში მიწოდების შემდეგ. ასეთ შემთხვევაში პროდუქტი იცვლება ან თანხა სრულად ბრუნდება, და ყველა ხარჯს ფარავს კომპანია.
5. კონტაქტი დაბრუნებასთან დაკავშირებით
დაბრუნებასთან დაკავშირებული საკითხებისთვის, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ შემდეგი საშუალებებით:
-
📧 ელ. ფოსტა: info@toplineshop.ge
-
☎️ ტელეფონი: 599 690 404
-
მისამართი: ქ. თბილისი, ფერმწერთა ქ. 58